خبر خوش | پرداخت معوقات ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان این استان

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت معوقات ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان استان خبرداد و گفت: معوقات سال ۱۴۰۰ معلمان نیز به محض تامین اعتبار واریز می‌شود.
خبر خوش | پرداخت معوقات ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان این استان
کد خبر : ۱۷۶۶۸

احسان غضنفری در خصوص پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ رتبه یک برای همه همکارانی که مشمول دریافت این رتبه می‌شدند صادر و معوقات آن پرداخت شد.

وی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۱ پس از محاسبه رتبه واقعی افراد، حکم کارگزینی برای آن‌ها صادر و حقوق اسفند با در نظر گرفتن رتبه واقعی به همکاران پرداخت شد.

غضنفری با اشاره به پرداخت معوقات سال ۱۴۰۱ رتبه‌بندی ابراز داشت: پس از پرداخت حقوق، در روز یازدهم فروردین‌ماه پرداخت معوقات رتبه‌بندی آغاز و با واریز مابه‌التفاوت ۱۱ ماه رتبه یک و رتبه واقعی همکاران، پرونده معوقات سال ۱۴۰۱ بسته شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از آن‌جا که مبلغ پرداختی برای هر رتبه درصد معینی از حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل است ممکن است دو نفر که هر دو رتبه ۳ گرفته‌اند به دلیل تفاوت این بندها در حکم کارگزینی دریافتی متفاوتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ باقی‌مانده است که به‌محض تأمین اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش به‌حساب همکاران واریز می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
سختی کار تابستان عید را نیز بدهید
حسین
ارسالی در
اخه اقایان محترم گاهی بابت رتبه که به بنده بعد سی سال دادید سرم و بکوبم به دیوار .به من بعد سی سال رتبه اموزشیار وبه شاگرد خودم با 5سال سابقه رتبه استادیارویادانش یار دادید.
ناشناس
ارسالی در
چرا معوقات رتبه بندی بازنشستگان پرداخت نمی شود